Adatvezérelt marketing és employer branding

1024 574 HRTV

▶️ Mit jelent az adatvezéreltség?
▶️Mi a szerepe az adatvezérelt kommunikációnak a HR- ben?
▶️ Sokszor már a pozíció keresi az embert holott eddig ez fordítva volt, ez hatékonyabb lehet a munkáltató számára? és a munkavállaló számára?
▶️Az idősebb korosztály mennyire fogékony ezekre az új lehetőségekre?

Darázs Attila | Alapító, tulajdonos, vezető – ADDICT Interactive

 

Attila az ADDICT Interactive online marketing ügynökség alapítója, tulajdonosa és vezetője. Az Addict Interactive szakmai és vállalati evolúciójának legfőbb katalizátora, aki több mint 15 éves online marketing tapasztalattal és a szakmában széleskörű kapcsolatrendszerrel rendelkezik. Éles rálátással bír a mindenkori piaci körülményekre, kihívásokra, trendekre, a feladatok és projektek mögötti ’big picture’-re. Szakmai receptorai az ügyfelek rezgéseit tapasztalt rutinnal detektálja, segítve ezzel a mindennapi munkát és a közös ügyfél-ügynökség víziók megvalósulását. A hazai konverzióorientált performance marketing kialakítója, meghonosítója. Munkássága alatt számtalan banki ügyféllel dolgozott közösen, így a banki szektorban szerzett tapasztalata alkalmassá tette a banki iparág ügyfélközpontú performance know-how kidolgozására. Szakmai konferenciák állandó előadója, a szektor kulcsszereplője.